You are here

Beds/Baths

4 BR
4 BA
Sleeps 13
Expand arrival search

Description

Beautiful, newly built (Est. 2017), 4-bedroom, 4.5-bathroom, upper story, sitting on The Strand in Oceanside, Ca. Walk a few steps out your front door and you are on a wide sandy beach with picnic tables, barbecues, and the Oceanside Pier, all right in front of you. This home is fully furnished and professionally decorated. Kitchen has all the amenities you could imagine, with ocean views and granite counters. The living room looks straight out to the ocean with AMAZING panoramic doors that open to your private deck, and 1 of the bedrooms also have ocean views. Enjoy your own patio area looking straight out to the beach!

BEACH ACCESS: Beach access is out the front door and across The Strand, straight onto the sand. The Strand is a single lane 15mph access way for the properties along this road and is pedestrian friendly. The Strand is not a thoroughfare, and there is no parking on The Strand.

PARKING: 2 assigned parking spaces in the underground garage
Overflow parking is available at our office in Oceanside, located at 1640 Oceanside Blvd, Oceanside, CA 92054.

This home is located in the coastal town of Oceanside, where the beaches are nothing short of spectacular, with wide sandy beaches and gorgeous water year-round. After a day at the beach, take a walk to the pier, watch the surfers, go fishing, or take a sail boat out at the harbor. When it is time for dinner, there is an endless amount of delicious restaurants Ty's Burger House) and cafes Buccaneer Cafe) for you to choose from, but many choose to cook their meals at the vacation rental. Life doesn't get much better than having your close friends and family around, enjoying a glass of wine, and preparing a scrumptious meal as you watch the sun go down on the horizon of the Pacific Ocean. Fall asleep to the sound of the lulling waves, wake up and do it again.

*The San Diego Airport is roughly an hour drive from our Oceanside properties.

All homes in Oceanside, CA sit behind a rock barrier protecting the homes from storm surges. The amount of sand beyond the rock barrier varies quickly with storms and tides and may have more or less sand than what is shown in the photos.

**PLEASE NOTE: ALL RATES LISTED ARE MERELY RANGES. NIGHTLY RATES WILL VARY DEPENDING ON LENGTH AND TIME OF STAY, TIME OF BOOKING, OCCUPANCY, AND ANY APPLIED DISCOUNTS. RATES MAY CHANGE AT ANY TIME. **

Why stay with Beachfront Only? For the past 30 years we've specialized in luxury beachfront properties. We take pride in our superior customer service and our experienced staff is here to ensure that you and your guests have the best vacation. There is a 24-hour helpline for questions and concerns you may have during your stay. Beachfront Only is among the few cities registered and permitted vacation home rentals companies. We have been recognized on Tripadvisor, Flipkey and Escapia for our excellent service. What are you waiting for? Starting booking with us today!

For more information and FAQs please visit us at
Learn more about Beachfront Only!

Amenities

Entertainment

  • TV
  • Wireless Internet

General

  • Clothes Dryer
  • Hair Dryer
  • Internet
  • Linens Provided
  • Telephone
  • Towels Provided
  • Washing Machine
  • Air Conditioning
  • Beach Towels
  • Iron & Ironing Board
  • Linens
  • Pet Friendly
  • No Smoking
  • Garage
  • Heating
  • Internet - Wifi

Beds

  • King 3
  • Twin 1
  • Sofa Bed 1
  • Full 2

Square Footage

  • 1765

Rates & Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
Rates listed are only estimates on the lowest available rate, some nights are subject to additional fees when booking less than 5 consecutive nights. Additional fees apply, see detailed quote for complete pricing.
September 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
$350 /nt
24
$350 /nt
25
$380 /nt
26
$455 /nt
27
$581 /nt
28
$621 /nt
29
$496 /nt
30
$413 /nt
 
October 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
$389 /nt
2
$411 /nt
3
$491 /nt
4
$629 /nt
5
$671 /nt
6
$482 /nt
7
$400 /nt
8
$504 /nt
9
$356 /nt
10
$424 /nt
11
$847 /nt
12
$903 /nt
13
$648 /nt
14
$538 /nt
15
$355 /nt
16
$372 /nt
17
$441 /nt
18
$561 /nt
19
$596 /nt
20
$425 /nt
21
$351 /nt
22
$350 /nt
23
$350 /nt
24
$409 /nt
25
$523 /nt
26
$555 /nt
27
$399 /nt
28
$350 /nt
29
$350 /nt
30
$350 /nt
31
$393 /nt
 
November 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
$504 /nt
2
$540 /nt
3
$389 /nt
4
$350 /nt
5
$350 /nt
6
$350 /nt
7
$394 /nt
8
$509 /nt
9
$547 /nt
10
$396 /nt
11
$350 /nt
12
$350 /nt
13
$350 /nt
14
$403 /nt
15
$520 /nt
16
$559 /nt
17
$405 /nt
18
$350 /nt
19
$350 /nt
20
$350 /nt
21
$407 /nt
22
$524 /nt
23
$562 /nt
24
$654 /nt
25
$637 /nt
26
$754 /nt
27
$1,126 /nt
28
$1,351 /nt
29
$1,738 /nt
30
$1,865 /nt
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
$1,349 /nt
2
$350 /nt
3
$350 /nt
4
$350 /nt
5
$422 /nt
6
$551 /nt
7
$599 /nt
8
$440 /nt
9
$374 /nt
10
$362 /nt
11
$391 /nt
12
$480 /nt
13
$633 /nt
14
$696 /nt
15
$516 /nt
16
$442 /nt
17
$429 /nt
18
$467 /nt
19
$574 /nt
20
$756 /nt
21
$831 /nt
22
$814 /nt
23
$1,046 /nt
24
$999 /nt
25
$1,069 /nt
26
$1,293 /nt
27
$1,676 /nt
28
$1,811 /nt
29
$1,316 /nt
30
$1,105 /nt
31
$1,360 /nt
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$1,446 /nt
2
$716 /nt
3
$928 /nt
4
$1,000 /nt
5
$725 /nt
6
$767 /nt
7
$578 /nt
8
$614 /nt
9
$739 /nt
10
$953 /nt
11
$1,025 /nt
12
$742 /nt
13
$622 /nt
14
$591 /nt
15
$628 /nt
16
$757 /nt
17
$1,180 /nt
18
$1,270 /nt
19
$922 /nt
20
$774 /nt
21
$829 /nt
22
$856 /nt
23
$789 /nt
24
$1,023 /nt
25
$1,106 /nt
26
$805 /nt
27
$677 /nt
28
$646 /nt
29
$692 /nt
30
$836 /nt
31
$1,085 /nt
 
February 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$1,174 /nt
2
$855 /nt
3
$719 /nt
4
$686 /nt
5
$733 /nt
6
$885 /nt
7
$1,147 /nt
8
$1,238 /nt
9
$899 /nt
10
$873 /nt
11
$718 /nt
12
$765 /nt
13
$920 /nt
14
$1,847 /nt
15
$1,984 /nt
16
$1,435 /nt
17
$1,199 /nt
18
$734 /nt
19
$779 /nt
20
$935 /nt
21
$1,203 /nt
22
$1,289 /nt
23
$931 /nt
24
$777 /nt
25
$735 /nt
26
$779 /nt
27
$934 /nt
28
$1,202 /nt
29
$1,288 /nt
March 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
$930 /nt
2
$776 /nt
3
$735 /nt
4
$779 /nt
5
$934 /nt
6
$1,203 /nt
7
$1,291 /nt
8
$933 /nt
9
$780 /nt
10
$739 /nt
11
$783 /nt
12
$941 /nt
13
$1,212 /nt
14
$1,300 /nt
15
$940 /nt
16
$785 /nt
17
$743 /nt
18
$788 /nt
19
$943 /nt
20
$1,213 /nt
21
$1,299 /nt
22
$936 /nt
23
$780 /nt
24
$735 /nt
25
$776 /nt
26
$927 /nt
27
$1,186 /nt
28
$1,265 /nt
29
$908 /nt
30
$753 /nt
31
$707 /nt
 
April 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$742 /nt
2
$1,678 /nt
3
$2,279 /nt
4
$2,377 /nt
5
$854 /nt
6
$704 /nt
7
$659 /nt
8
$690 /nt
9
$818 /nt
10
$1,038 /nt
11
$1,099 /nt
12
$783 /nt
13
$646 /nt
14
$603 /nt
15
$631 /nt
16
$747 /nt
17
$948 /nt
18
$1,004 /nt
19
$716 /nt
20
$591 /nt
21
$553 /nt
22
$579 /nt
23
$688 /nt
24
$876 /nt
25
$931 /nt
26
$667 /nt
27
$553 /nt
28
$520 /nt
29
$548 /nt
30
$655 /nt
 
May 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$1,132 /nt
2
$1,317 /nt
3
$955 /nt
4
$808 /nt
5
$760 /nt
6
$870 /nt
7
$1,013 /nt
8
$847 /nt
9
$912 /nt
10
$663 /nt
11
$752 /nt
12
$736 /nt
13
$779 /nt
14
$967 /nt
15
$891 /nt
16
$965 /nt
17
$705 /nt
18
$739 /nt
19
$727 /nt
20
$610 /nt
21
$741 /nt
22
$1,776 /nt
23
$1,918 /nt
24
$1,395 /nt
25
$1,172 /nt
26
$866 /nt
27
$870 /nt
28
$814 /nt
29
$1,062 /nt
30
$1,155 /nt
31
$846 /nt
 
June 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$717 /nt
2
$688 /nt
3
$740 /nt
4
$901 /nt
5
$1,178 /nt
6
$1,153 /nt
7
$939 /nt
8
$795 /nt
9
$763 /nt
10
$820 /nt
11
$999 /nt
12
$1,303 /nt
13
$1,417 /nt
14
$1,037 /nt
15
$1,058 /nt
16
$841 /nt
17
$902 /nt
18
$1,096 /nt
19
$1,498 /nt
20
$1,626 /nt
21
$1,188 /nt
22
$1,003 /nt
23
$959 /nt
24
$1,027 /nt
25
$1,244 /nt
26
$1,615 /nt
27
$1,748 /nt
28
$1,274 /nt
29
$1,279 /nt
30
$1,219 /nt
 
July 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$1,301 /nt
2
$1,805 /nt
3
$2,529 /nt
4
$3,128 /nt
5
$2,069 /nt
6
$1,769 /nt
7
$1,557 /nt
8
$1,608 /nt
9
$1,843 /nt
10
$2,061 /nt
11
$2,995 /nt
12
$2,340 /nt
13
$2,099 /nt
14
$1,762 /nt
15
$1,714 /nt
16
$1,889 /nt
17
$2,177 /nt
18
$1,961 /nt
19
$1,416 /nt
20
$1,508 /nt
21
$1,515 /nt
22
$1,666 /nt
23
$1,933 /nt
24
$2,113 /nt
25
$2,258 /nt
26
$1,659 /nt
27
$1,156 /nt
28
$1,088 /nt
29
$1,145 /nt
30
$1,363 /nt
31
$1,739 /nt
 
August 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$1,848 /nt
2
$1,308 /nt
3
$1,075 /nt
4
$1,000 /nt
5
$1,027 /nt
6
$1,201 /nt
7
$1,508 /nt
8
$1,953 /nt
9
$1,122 /nt
10
$1,125 /nt
11
$856 /nt
12
$886 /nt
13
$1,046 /nt
14
$1,304 /nt
15
$1,352 /nt
16
$956 /nt
17
$765 /nt
18
$704 /nt
19
$733 /nt
20
$868 /nt
21
$1,109 /nt
22
$1,183 /nt
23
$1,100 /nt
24
$906 /nt
25
$875 /nt
26
$928 /nt
27
$1,130 /nt
28
$1,508 /nt
29
$1,651 /nt
30
$1,653 /nt
31
$856 /nt
 
September 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$592 /nt
2
$614 /nt
3
$721 /nt
4
$1,705 /nt
5
$1,808 /nt
6
$1,292 /nt
7
$1,067 /nt
8
$512 /nt
9
$532 /nt
10
$627 /nt
11
$794 /nt
12
$837 /nt
13
$594 /nt
14
$489 /nt
15
$457 /nt
16
$478 /nt
17
$566 /nt
18
$720 /nt
19
$765 /nt
20
$547 /nt
21
$454 /nt
22
$426 /nt
23
$448 /nt
24
$536 /nt
25
$685 /nt
26
$731 /nt
27
$525 /nt
28
$437 /nt
29
$412 /nt
30
$435 /nt
 
October 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$520 /nt
2
$666 /nt
3
$711 /nt
4
$511 /nt
5
$424 /nt
6
$400 /nt
7
$421 /nt
8
$502 /nt
9
$1,174 /nt
10
$1,253 /nt
11
$901 /nt
12
$749 /nt
13
$380 /nt
14
$399 /nt
15
$474 /nt
16
$603 /nt
17
$669 /nt
18
$477 /nt
19
$395 /nt
20
$370 /nt
21
$387 /nt
22
$460 /nt
23
$585 /nt
24
$622 /nt
25
$446 /nt
26
$369 /nt
27
$350 /nt
28
$364 /nt
29
$435 /nt
30
$557 /nt
31
$596 /nt
November 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
$429 /nt
2
$359 /nt
3
$350 /nt
4
$359 /nt
5
$431 /nt
6
$556 /nt
7
$597 /nt
8
$433 /nt
9
$363 /nt
10
$350 /nt
11
$366 /nt
12
$440 /nt
13
$570 /nt
14
$612 /nt
15
$443 /nt
16
$371 /nt
17
$352 /nt
18
$374 /nt
19
$448 /nt
20
$576 /nt
21
$618 /nt
22
$447 /nt
23
$373 /nt
24
$352 /nt
25
$1,239 /nt
26
$1,486 /nt
27
$1,912 /nt
28
$2,050 /nt
29
$1,481 /nt
30
$373 /nt
 
December 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$354 /nt
2
$377 /nt
3
$455 /nt
4
$592 /nt
5
$640 /nt
6
$469 /nt
7
$397 /nt
8
$383 /nt
9
$413 /nt
10
$505 /nt
11
$664 /nt
12
$728 /nt
13
$539 /nt
14
$462 /nt
15
$448 /nt
16
$487 /nt
17
$600 /nt
18
$792 /nt
19
$870 /nt
20
$644 /nt
21
$1,271 /nt
22
$1,213 /nt
23
$1,298 /nt
24
$1,571 /nt
25
$2,037 /nt
26
$2,201 /nt
27
$1,599 /nt
28
$1,344 /nt
29
$1,280 /nt
30
$1,363 /nt
31
$1,988 /nt
 

Reviews

Wonderful family vacation

Reviewed on 2019-08-23 by Diana V. of Gilbert, AZ United States
Updated on 2019-09-07
Review of stay from 2019-05-24 to 2019-05-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Our family had a great time at this rental. Large kitchen and common area which was perfect for our group. Individual bedrooms with bathrooms allowed for privacy! The view was amazing and loved being able to open the doors and
hear the ocean! Super clean!
Manager response on 2019-09-07 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for your fantastic review Diana! We love that you truly enjoyed your experience at our beachfront property! We felt honored that you chose our home and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team ______________________________________________________________________

Beautiful views and easy beach access

Reviewed on 2019-08-08 by Susan M. of Chandler, AZ United States
Updated on 2019-08-11
Review of stay from 2019-06-15 to 2019-06-20
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The rental was in a great location with super easy access to the beach. There was plenty of room for our large family of seven and two dogs. We did contact the property management once because we couldn't figure out how to use the fire pit and they responded super quick. I would definitely stay there again or in one of the other units in the building.
Manager response on 2019-08-11 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for your fantastic review Susan! We are so happy to hear you enjoyed the house and the great location, and the fact that when you had to call management, they responded super quick! We felt honored that you chose our home and we are so happy that it accommodated your group so well. We look forward to having you come back soon! – Sincerely, The Beachfront Only Team

Perfection!

Reviewed on 2019-04-10 by Greg T. of Redmond, WA United States
Updated on 2019-04-12
Review of stay from 2019-04-04 to 2019-04-08
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This is our 2nd year staying in this property, last year unit 1 and this year unit 4. You really can't go wrong with any of the 4 units as they all over incredible views and easy access to the beach (you don't even need your shoes, just walk out the door and across the Strand and you are feeling the sand between your toes! The units are set up to be centered around the panoramic windows where you can sit and watch the waves all day long. The staff at Beachfront Only are extremely responsive and great to work with. Any issues or questions are quickly resolved. Highly recommend (and we will keep coming back!)
Manager response on 2019-04-12 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the 5 star review! We are so happy that you had such a great time at our beachfront property and are honored that you have been back 2 years in a row! Enjoy the year and we'll see you again soon! Sincerely, The Beachfront Only Team

Beautiful

Reviewed on 2019-04-04 by Unknown of Silverado, CA United States
Updated on 2019-04-06
Review of stay from 2019-03-30 to 2019-04-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Amazing stay right on the beach. Pictures are very accurate. We had a wonderful time enjoying the condo and all the outdoors had to offer.
Manager response on 2019-04-06 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the amazing review! It was our pleasure having you stay at our beachfront property. We are so glad that you were able to not only enjoy the wonderful property but the surrounding areas as well! We felt honored that you chose our home and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beachfront Only Team

Incredible view - great location

Reviewed on 2019-05-18 by Nancy R. of Oceanside, CA United States
Updated on 2019-05-19
Review of stay from 2019-05-10 to 2019-05-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
So much fun with our family at this nice location. Lots of rooms and bathrooms. Could use another sitting couch and another tv or two. Internet was good to have. Staying for a week with a full house needs an elevator. Don’t bring too much stuff for the 4 flights of stairs -LOL
Manager response on 2019-05-19 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for your fantastic review Nancy! We are so happy to hear you and your whole family enjoyed the house and the amazing views! We value your feedback and would love to welcome you and your family back again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

pretty but disappointing

Reviewed on 2019-05-06 by Unknown of Laguna Niguel, CA United States
Updated on 2019-05-08
Review of stay from 2019-04-25 to 2019-04-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The place is nice but the management company was a huge disappointment. I rented the second floor because there was an elevator on the premise. However, when we arrived the elevator had a sign posted that it only was for unit 1. I spoke with the office and they said they were not advertised as handicap accessible, and they couldn't do anything for my husbands comfort. They were not helpful especially since the elevator did go up to the second floor.
Manager response on 2019-05-08 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Hello Rochelle, we do not advertise this property with having an elevator. It was not until you arrived and saw the service elevator which we do not offer to guests, that you mentioned your husband has mobility issues. Our reservationists are happy to assist our guests in finding a property that best fits their needs. It is unfortunate that you are disappointed with our services when you did not fully disclose your needs prior to booking. Our maintenance supervisor offered a wheelchair for stairs to assist your husband in accessing the property however you declined. ~ The Team at Beachfront Only

A perfect place for a family vacation

Reviewed on 2018-09-12 by Patricia C. of Henderson, NV United States
Updated on 2018-09-12
Review of stay from 2018-09-04 to 2018-09-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We loved this property! Location was great. House was clean, well stocked, had all the right amenities and really felt like home away from home. We were a group of nine and there was ample room for us and all our stuff. The panoramic doors and wrap around deck were awesome! We had no maintenance issues. We used the concierge service to provide beach chairs which was great. Thanks for a great experience all around
Manager response on 2018-09-12 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
We love you 5 star review, Patricia! We are so happy to hear you enjoyed the location, and all of the amenities the beachfront home has to offer! We felt honored that you chose our home and we are so happy that it accommodated your group so well. Thank you for review and we look forward to welcoming you back again soon! Sincerely, The Beach Front Only Team

Best oceanfront condo in Oceanside

Reviewed on 2018-10-21 by Unknown of Studio City, CA United States
Updated on 2018-10-21
Review of stay from 2018-10-14 to 2018-10-19
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Gorgeous property. Panoramic doors that opened onto the ocean. Fantastic property a few blocks north of the Oceanside pier. My only complaint was being charged $100 to use the elevator. Everything else was fantastic.
Manager response on 2018-10-21 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you so much for your review! We are so happy to hear you enjoyed your stay in our beachfront property. You were wonderful guests and took great care of the house. We value your feedback and are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

Oceanside Staycation

Reviewed on 2018-11-07 by Unknown of Encinitas, CA United States
Updated on 2018-11-07
Review of stay from 2018-11-01 to 2018-11-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a wonderful experience at the property. It was clean, well-furnished, and quiet. There was ample parking for our family. The location and view were spectacular and we especially like the folding doors. It felt like we were on the beach even though we were still in the property.

The staff at Beachfront Only were very responsive to our questions and were professional at all times.

My only complaint is the trip was too short.
Manager response on 2018-11-07 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
We love your 5 star review Brad! We are so happy that you had a wonderful experience at our beachfront property. We are so happy to hear you enjoyed the spectacular view, location, and all of the amenities the beachfront home has to offer! We look forward to having you come back for a longer stay soon! – Sincerely, The Beach Front Only Team

Blessed by the beach

Reviewed on 2018-12-09 by Unknown of San Marcos, CA United States
Updated on 2018-12-10
Review of stay from 2018-11-21 to 2018-11-23
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The location and accommodations were perfect for our family gathering.
Manager response on 2018-12-10 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the 5 star review! We love that you truly enjoyed your experience at our beachfront property! Thank you for review and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

Staycation

Reviewed on 2018-11-14 by Erica M. of San Diego, CA United States
Updated on 2018-11-15
Review of stay from 2018-11-09 to 2018-11-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a blast. The location was perfect, steps from the sand, shopping and food. But we spent most of our time just on the beach or relaxing on our balcony enjoying the amazing view.
The property was gorgeous, and spacious. It was fully loaded with everything and anything we needed besides personal items. I will definitely be using this property management company again
Manager response on 2018-11-15 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for your 5 star review Erica! We are so happy to hear that you not only enjoyed the amenities, the house and the amazing views, but also the surrounding area and local restaurants as well! We look forward to having you come back soon! Sincerely, The Beach Front Only Team

Best View! Best place ever!!

Reviewed on 2019-03-26 by Unknown of Kohler, WI United States
Updated on 2019-03-26
Review of stay from 2019-03-19 to 2019-03-24
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Gorgeous, clean, fresh, modern, bright! Plenty of space for our party of 7!
Had everything we could possibly need- kitchen cooking supplies, towels, washer & dryer, 4 bathrooms with showers! Best of all was the spectacular beachside view. Since it was a bit chilly, we could sit on the couch and be warm, but still take in the panoramic view of the ocean... open the door and we could hear it too! Loved this place so much. Relaxing and cozy. Only 4 units, so not busy with others, and 2 parking spots. It’s perfect.
Manager response on 2019-03-26 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for your fantastic review Erin! We are so happy to hear you enjoyed the amazing views, and all of the amenities the beachfront home has to offer! We felt honored that you chose our home and we are so happy that it accommodated your group so well. We look forward to having you come back soon! – Sincerely, The Beach Front Only Team

Beautiful View and VERY Comfortable!!!

Reviewed on 2019-02-23 by Derek J. of Yucaipa, CA United States
Updated on 2019-03-01
Review of stay from 2019-02-15 to 2019-02-17
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Everthing as advertised, Comfy beds and furniture, brand new and clean, Kitchen and baths stocked with all the basics..A great weekend stay for a very special birthday bash with the family!
Manager response on 2019-03-01 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for your fantastic review Derek! We are so happy to hear that you enjoyed all of the amenities the beachfront home has to offer! We look forward to having you come back soon! – Sincerely, The Beach Front Only Team

The Perfect Getaway!

Reviewed on 2019-03-01 by Unknown of Oceanside, CA United States
Updated on 2019-03-02
Review of stay from 2019-02-22 to 2019-02-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We rented this property for our son's 12th birthday. The home itself was very spacious for our entire family. The location was perfect, the kids were able to play in the sand and we were able to watch them from the huge decks. The entire family took a nice beach walk to the pier and bought fresh fruit from a local vendor. A few of us rented bikes and cruised the strand, some walked along the pier to get burgers and shakes from Ruby's. You cannot beat the location. Thank you Beachfront Only staff for being extremely helpful and responsive before and during our stay. We can't wait to come back to create more family memories at the beach.
Manager response on 2019-03-02 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the amazing review Diana! It was our pleasure having you stay at our beachfront property. We felt honored that you chose our home to celebrate your son's 12th birthday and we are so happy that it accommodated your group so well. We are so glad that you were able to not only enjoy the wonderful property but the surrounding areas as well! Thank you for review and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

A family get away at the beach.

Reviewed on 2018-06-11 by Unknown of Mount Pleasant, UT United States
Updated on 2018-06-11
Review of stay from 2018-06-04 to 2018-06-08
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
If I was able to rate this place I would give it 10 out of 5 stars. It was amazing. Everything was just like the pictures. It was totally stocked with everything you needed. Very clean. The beach was just right there and our family had a great time. The peer was beautiful at night. The bedrooms where spacious. The bathrooms where clean and great. I can't say enough good about our stay at this place. Very easy to cook if did not want to go out. I would recommend this to all my family and friends. When we decided to go out to eat they where many types of restaurants to choose from. Thank you to Beachfront staff for the wonderful and relaxing place to stay.

Extraordinary!

Reviewed on 2018-01-23 by Alejandro E. of Monterrey, NLE Mexico
Updated on 2018-04-18
Review of stay from 2017-12-26 to 2018-01-06
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was great!! Everything was clean, new and the view was awesome!
The only thing is that the elevator doesn´t work.
Manager response on 2018-04-18 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Dear Alejandro, Thank you for the review. We are so glad that the unit was clean and that you loved the view. Update, the elevator is now working but only accessible to one of the units. Thank you, The Team at Beachfront Only

loving oceanside, best location, enjoyable stay always

Reviewed on 2018-01-30 by laura w. of glendora, CA United States
Updated on 2018-04-18
Review of stay from 2018-01-25 to 2018-01-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
it was a 3 nights stay in January. 3 families had an amazing time. young children were able to go to the beach play in sand and watched them play from the balcony. kitchen was fully stock with essentials, rooms were comfortable and clean. it was a convenient location with walmart superstore nearby. booked another stay in April, cant wait to be back by the ocean.
Manager response on 2018-04-18 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Dear Laura, We are so glad that we got to host you twice! We think this new property is really something special. Thank you for the great review, The Team at Beachfront Only

Amazing Stay!

Reviewed on 2018-08-14 by Unknown of , United States
Updated on 2018-08-24
Review of stay from 2018-07-17 to 2018-07-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was even better than advertised. Everything was top notch and very clean.
Manager response on 2018-08-24 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the fantastic review, Amy! We love that you truly enjoyed your experience at our beachfront property! Thank you for review and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

Best Beach Sunset!

Reviewed on 2018-07-08 by Tracy Y. of Escondido, CA US
Updated on 2018-07-08
Review of stay from 2018-07-02 to 2018-07-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
What a perfect location and gorgeous home right on the beach. The panoramic doors were the highlight of our trip. We got the views, the ocean breeze, comfy beds, just so perfect in every way. Would stay again in a heartbeat!

Best Views Ever

Reviewed on 2018-02-06 by Unknown of Fountain Valley, CA United States
Updated on 2018-04-18
Review of stay from 2018-02-02 to 2018-02-04
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This condo is just gorgeous! The view is mesmerizing. Perfect for 5 girlfriends to have a wonderful weekend together. Beach right out front. Beautiful décor as shown in the pictures. Only negative would be the non-working elevator and 3 flights of stairs to take up your luggage from parking garage. Other than that, total A+ for this place. Would definitely recommend!
Manager response on 2018-04-18 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Dear Dana, We are so glad that you had a great time at the beach with your girlfriends! We hope that we get to host you again soon, The Team at Beachfront Only

Perfect Family Vacation Spot

Reviewed on 2018-06-13 by Unknown of San Juan Capistrano, CA United States
Updated on 2018-06-28
Review of stay from 2018-06-08 to 2018-06-11
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We loved the spectacular ocean view, listening to the gentle surf at night, the clean, well-organized unit, and its proximity to fun local eateries and entertainment. We parked our car in the safe, clean garage, and didn't move it all weekend.
Manager response on 2018-06-28 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Dear Kathryn, So glad you had a great time. Come Stay Again, The Team at Beachfront Only

Oceanside rental on the Strand

Reviewed on 2018-08-03 by Ed K. of Mission Viejo, CA United States
Updated on 2018-08-13
Review of stay from 2018-07-25 to 2018-07-31
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Fantastic.
Manager response on 2018-08-13 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Dear Ed, Thanks for the great review! Come stay again. The Team at Beachfront Only

Beautiful views from the wrap around balcony!

Reviewed on 2018-08-20 by Unknown of Phoenix, AZ United States
Updated on 2018-08-24
Review of stay from 2018-08-12 to 2018-08-18
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a wonderful stay for our family vacation! The condo provided ample room for 3 separate families! We loved the beautiful views from the balcony and being only steps away from the beach! Excellent place!
Manager response on 2018-08-24 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the 5 star review Charlyn! We are so happy that you and your family had such a great time at our beachfront property. Keep us in mind for your next retreat, family vacation, or special occasion. Sincerely, The Beach Front Only Team

Relaxing, Comfortable, and Hassle Free

Reviewed on 2018-04-30 by Unknown of Steamboat Springs, CO United States
Updated on 2018-04-30
Review of stay from 2018-04-21 to 2018-04-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
What a memorable week! This vacation rental offered convenient access to the beach, incredible views of the ocean, a well equipped kitchen, and enough room for everyone in our family to make themselves at home. Thanks for your hospitality.

Gorgeous view, comfortable stay

Reviewed on 2018-03-13 by Ashley M. of Smyrna, GA United States
Updated on 2018-03-24
Review of stay from 2018-02-17 to 2018-02-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Our unit looked exactly as advertised. The furniture, fabrics and floors were very clean, which made our 8 day stay very ,comfortable.
Manager response on 2018-03-24 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Dear Ashley, We are so glad that you had an awesome time at the unit. We work hard to make these units perfect for our guests stay. We hope to get to host you again soon. Sincerely, The team at Beachfront Only

Great Family Getaway!

Reviewed on 2018-06-06 by Leah D. of Dove Canyon , CA United States
Updated on 2018-06-06
Review of stay from 2018-05-31 to 2018-06-04
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This property was absolutely great! The only slight downside was all the stairs when unloading at the beginning of the weekend. But I'm not sure anyone can do anything about that. Otherwise, it was great! Great! Great!

Exceeded All Expectations!

Reviewed on 2018-05-31 by Lili D. of glendale, CA United States
Updated on 2018-05-31
Review of stay from 2018-05-26 to 2018-05-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I booked this home last minute for my mom's birthday. I booked it several days before our arrival and it was also Memorial Day weekend so I was surprised that anything was even available. The website has professional photos, video, floor plan, and virtual tour video so you have a good idea of what you're booking. The website description was accurate and in all honesty, it's even better in person! The view was absolutely stunning and the location was beyond amazing. It's steps away from the beach and walking distance to the pier and harbor. The house was very clean and well maintained. It was also equipped with all the necessities (pots, pans, dinnerware, silverware, towels, etc.) We were initially looking for a single family home for privacy and were unsure about how much privacy we would be able to get with a condo but we had absolutely no issues with that either. Check-in and out were a breeze! There is no office location or keys. Everything is code operated and even though I had issues gaining access when I initially arrived, they responded to me right away and reset the code within seconds so I had virtually no delay or wait time. Lastly, the customer service is fantastic! I had issues with my card when I was booking and contacted them via email. They responded immediately and were so accommodating and helpful with resolving the issue. It's such a breath of fresh air (no pun intended) to have people working around the clock to ensure your experience is nothing short of perfect.

Great spot

Reviewed on 2018-07-10 by Angie Y. of N/A, CO United States
Updated on 2018-07-10
Review of stay from 2018-07-07 to 2018-07-08
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was clean, well stocked and the location can't be beat. Loved our stay

Oceanside Vacation

Reviewed on 2018-08-27 by Unknown of Pflugerville, TX United States
Updated on 2018-08-27
Review of stay from 2018-08-19 to 2018-08-23
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Beautiful location, right on the beach. the condo was very nice and was equipped with everything needed for a great stay. I would recommend this to everyone.
Manager response on 2018-08-27 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
We love your 5 star review Marshall, and we are so glad that you noticed we try and think of every little detail to make your trip amazing! We can’t wait to see you again soon! Sincerely, The Beach Front Only Team

The prefect getaway close to home

Reviewed on 2018-08-28 by Gladys D. of Wasco, CA United States
Updated on 2018-08-28
Review of stay from 2018-08-08 to 2018-08-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was amazing. What put it over the top was the panaramic views and porch window doors. We had them open at all hrs. The weather was great. The beach water was warm. The home was super clean. Walking distance from restaurants and Pier. Highly recommend this place. Just a heads up it’s two flights of stairs to make it to the condo, for those who find it difficult to climb. We had no problem with it, we had children 5, 3, and 1 and had ease climbing them. We would definitely stay hear again.
Manager response on 2018-08-28 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for your fantastic review Patricia! We are so happy to hear you enjoyed the house and the amazing views! We look forward to having you come back soon! – Sincerely, The Beach Front Only Team

Brand New and FABULOUS

Reviewed on 2017-06-27 by Bill S. of Seattle, WA United States
Updated on 2017-07-04
Review of stay from 2017-06-23 to 2017-06-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had the opportunity to stay in unit S207-4. It was the best beachfront vacation rental we've ever stayed in. The place was immaculate and the beach was literally right outside, just like the pictures show. What a treat to wake up in the morning and take a long stroll along water to the Oceanside pier and to the harbor in the other direction, and again at sunset. Just beautiful.

As for the unit itself, it's got everything in it, including underground parking with an electric car charger, LaCantina doors which open up the entire wall of windows facing the ocean, top line appliances, furnishings, and linens, and lots of space for big groups.

Finally, the service was amazing and our entire stay was super convenient from the moment we arrived. Oh, and one of the best restaurants we've ever eaten at is .9 miles away called the Local Tap House. If you're a foodie, this is one not to miss!

We'll be back for sure. Thank you!
Manager response on 2017-07-04 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for your fantastic review John! We are so happy to hear that you not only enjoyed the amazing property, but also the surrounding area and local restaurants as well! We look forward to having you come back soon! Sincerely, The Beach Front Only Team

Spectacular Space!

Reviewed on 2017-07-05 by Unknown of San Francisco, CA United States
Updated on 2017-10-23
Review of stay from 2017-07-01 to 2017-07-03
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This newly renovated condo has such an amazing layout. The glass balcony railing and location across from the water made you feel like you were on cruise ship.
Manager response on 2017-10-23 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
We love your 5 star review Cori, hurry up and come back soon! Sincerely, The Beach Front Only Team

Amazing view!

Reviewed on 2017-07-24 by kelly z. of Scottsdale, AZ United States
Updated on 2017-10-19
Review of stay from 2017-07-17 to 2017-07-22
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo is by far the nicest north of the pier! The views are breathtaking! There were a few quirks with the condo itself but maintenance responded quickly to resolve the issue.
Manager response on 2017-10-19 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the amazing review Kelly! It was our pleasure having you stay at our beachfront property. We are so happy to hear that you enjoyed your stay, that the condo was by far the nicest north of the pier and that our staff was so accommodating to your situation. Thank you so much for your review and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

Oceanside Paradise

Reviewed on 2017-09-01 by Unknown of Mesa, AZ United States
Updated on 2017-09-26
Review of stay from 2017-08-27 to 2017-08-30
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We came to this property with another couple to celebrate birthdays and completion of semesters in school. We couldn't have picked a more picturesque place. The sound of the waves and the ocean breeze were perfect compliments to the beautiful, airy condo. There was plenty of room for us with some to spare. We enjoyed having our morning coffee facing the ocean and watching sunsets from our living room. The full-length doors being open made our experience feel like we were sitting on top of the beach. I couldn't think of a more perfect way to spend a hard-earned vacation!
Manager response on 2017-09-26 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the amazing review Amy! It was our pleasure having you stay at our brand new beachfront property. We are so glad that you were able to not only enjoy the wonderful picturesque property but the surrounding areas as well! We felt honored that you chose our home and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

A WONDERFUL 75TH BIRTHDAY

Reviewed on 2017-08-22 by Marjorie E. of Anaheim, CA United States
Updated on 2017-10-02
Review of stay from 2017-08-18 to 2017-08-20
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
ALTHOUGH PICTURES AT TIMES CAN BE DECEIVING THESE WERE RIGHT ON. IT WAS SPOTLESS THE LOCATION WAS WONDERFUL AND THE MANAGER WAS VERY HELPFUL. WE HAD A FANTASTIC TIME AND WANTED TO STAY LONGER BUT HAD TO GO BACK TO WORK UGH!!
Manager response on 2017-10-02 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the 5 star review Marjorie! We love that you truly enjoyed your experience at our beachfront property! We are so glad that it was spotless and that the manager was very helpful! Thank you for review and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

Awesome Place!

Reviewed on 2017-09-08 by Annette W. of COVINA, CA United States
Updated on 2017-09-26
Review of stay from 2017-09-01 to 2017-09-04
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The best place on the block and the best unit in the building! Clean, lovely, awesome, relaxing, perfect for ocean lovers. We love this place and used every inch of it including the awesome kitchen. We only went out to eat once, when we got there because the traffic was so bad and we were so tired to cook. Other than that, we cook every meal and enjoy the family bonding. Couldn't ask for more...except for the elevator, lol! We were on the 2nd floor and we have to go ups and down several times to carry all our stuff!
Manager response on 2017-09-26 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the 5 star review Annette! We are so excited to hear that you enjoyed your experience at our brand new beachfront property and utilized the amazing kitchen! We hope to have the elevator completed this week.Thank you for review and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

WONDERFUL!!!!!

Reviewed on 2017-09-27 by S.O.A.R. Ministries L. of San Luis Rey, CA United States
Updated on 2017-09-29
Review of stay from 2017-09-20 to 2017-09-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Everything was simply Marvelously relaxing. Planning to come back next year.
If I had once concern it was the lack of elevator and tight parking but.... I'm sure it will be very different by our next visit.
Manager response on 2017-09-29 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the amazing review SOAR Ministries! We are so happy that you enjoyed our newest beachfront property! Yes, the elevator will be completed this month and underground parking area will be finished as well. We appreciate your feedback and look forward to having you back again

Family Vacation

Reviewed on 2017-11-21 by Unknown of Albuquerque, NM United States
Updated on 2017-11-26
Review of stay from 2017-11-02 to 2017-11-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We all loved this beach rental and had the best time. There was 7 of us and there was plenty of room for all. The kids loved the bunk beds. The views were amazing! We will definitely be returning. The only issue was the elevator not working so it was not ideal hauling luggage and kids up and down the stairs.
Manager response on 2017-11-26 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you Marissa, we love your review! we are so excited that there was plenty of room for all of you and that the kids loved the bunks! Please come back soon for some of the amazing views! Sincerely, The Beach Front Only Team

Recent stay

Reviewed on 2017-10-18 by Lucy J. of Boulder, CO United States
Updated on 2017-10-19
Review of stay from 2017-10-12 to 2017-10-15
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
great place, very clean. Really enjoyed. Kitchen could use a bit more in terms of oil, spices, etc. Also had a very hard time getting into the property given the codes they had given us were wrong.
Manager response on 2017-10-19 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
We are happy to hear you really enjoyed your stay in our beachfront property Lucy. We apologize for the glitch with the app and that the code was not provided for you. After reviewing your service call, I know that we quickly text you a new computer generated code within 2 minutes of your call to us. Thank you for your review and we hope to see you again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

Oceanside

Reviewed on 2017-08-29 by Kristy H. of Woodland Hills, CA United States
Updated on 2017-09-26
Review of stay from 2017-08-24 to 2017-08-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Wonderful
Manager response on 2017-09-26 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Thank you for the 5 star review Ktristy! We are so happy that you had such a wonderful time at our beachfront property. Keep us in mind for your next retreat, family vacation, or special occasion. Sincerely, The Beach Front Only Team

Women's 50th Bday Weekend

Reviewed on 2018-01-23 by Unknown of Phoenix, AZ United States
Updated on 2018-04-18
Review of stay from 2018-01-19 to 2018-01-21
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
A great place for all your friends and family to meet up and stay. Beautiful condo - never ever wanted to leave - newly built and the location is to die for - above expectations.
Manager response on 2018-04-18 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Dear April, We are so glad that you had a great time with your friends and family. We hope to host you again soon. Thanks, The Beachfront Only Team

702 paradise

Reviewed on 2017-12-17 by Unknown of Vista, CA United States
Updated on 2018-03-25
Review of stay from 2017-12-08 to 2017-12-14
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This place is fantastic. And the crew from Beachfront could not be more accommodating. When I had a problem with the range [my fault], they sent someone out immediately. Very impressive. I will be back.
Manager response on 2018-03-25 - Response from BeachFront Only Vacation Rentals
Dear Richard, Thank you so much for your review! We are so glad that we got to come and visit you during your stay. We are glad that you liked the place and we hope to host you again soon. Thank you, The Team at Beachfront Only

Floorplan

Location

Get Directions

Parking